Tvorba webových stránek a eShopůZaložit webové stránkyZaložit e-shop
aktualizováno: 26.11.2012 21:43:47 

JAWA RACING 50

cestovní stroj
Tak tahle záložka vznikla kvůli Štumrákoj:-D Když on do mě já do něj!!!!!:-D aneb race závod.. neboli FBR

To znamená že musím oprášit moji jawu20 na který jsem už asi rok nejel a podívat se do motoru nějaký ten koník na víc se určitě hodit bude konkurence je veliká:-D Podvozek projde taky změnou předělání na J21 protože neustálé sundávaní plechů při sebemenší opravě mě přestává bavit..

Válec již upravený - čeká na výbrus...



Po rozpůlení motoru jsem se zděsil při pohledu na klikový mechanizmus, horní kluzné ložisko řádně přidřené nějak mě bylo jasný že to bude podobně vypadat i dole.. Po rozlisování kliky se moje tušení potvrdilo:( nezbývá nic jiného než zakoupit novou ojnici a udělat GO klikové hřídele...!
 


Motor rozdělaný kartery vyčištěný...:)



Klikový hřídel po GO, nová ojnice na jehlách...



Motor složený...:)








Předělání na J21 bohužel nedopadlo...



Druhý ročník FBR se blíží..!


Snad už konečně dopadne předělání J20 na J21.



WM ojnice vydržela 1070km a je ve stavu jak kdyby měla za sebou čtvrt století a na tachometru 40tisic kilometru... Takže na řadu přišla C.K.R motor jsem posilnil větším a výkonnějším karburátorem..





Dále na pionýra půjdou "staré" pneumatiky ze závodního stroje, předělaný výfuk hikone, nová pouzdra přední vidlice z kvalitnějšího materiálu atd.



První zkouška proběhla téměř v -10°C, motor na 14z. sek. kolečko na druhý rychlostní převod udělá cca 9500ot/min.. Více se vyzkouší až se oteplí.

 

Už se to pomalu rýsuje 20.3 musí být hotovo na první jarní jawa vyjížďku..

TOPlist